Resultaten aanduidingsobjecten

< Ga naar zoekformulier

Resultaten aanduidingsobjecten

149022 resultaten


ID: 89444 | vastgesteld bouwkundig erfgoed

Gelmelstraat 9 (Hoogstraten)
Art-nouveaugetint burgerhuis van twee traveeën en twee bouwlagen onder plat dak, opgetrokken in 1930 naar ontwerp van aannemer/schrijnwerker K. Meyers voor postmeester Frans Brosens.


ID: 107559 | vastgesteld bouwkundig erfgoed

Gelmelstraat 9 (Hoogstraten)
Art-nouveaugetint burgerhuis van twee traveeën en twee bouwlagen onder plat dak, opgetrokken in 1930 naar ontwerp van aannemer/schrijnwerker K. Meyers voor postmeester Frans Brosens.


ID: 77958 | vastgesteld bouwkundig erfgoed

Gelmelstraat 91 (Hoogstraten)
Arbeiderswoning van twee traveeën en twee bouwlagen onder plat dak, in eclectische stijl van 1928-1929.


ID: 107560 | vastgesteld bouwkundig erfgoed

Gelmelstraat 91 (Hoogstraten)
Arbeiderswoning van twee traveeën en twee bouwlagen onder plat dak, in eclectische stijl van 1928-1929.


ID: 77839 | vastgesteld bouwkundig erfgoed

Gelmelstraat 94 (Hoogstraten)
Kapel van circa 1880 naar ontwerp van E. Pelgrims, gerestaureerd in 1980.


ID: 107561 | vastgesteld bouwkundig erfgoed

Gelmelstraat 94 (Hoogstraten)
Kapel van circa 1880 naar ontwerp van E. Pelgrims, gerestaureerd in 1980.


ID: 75703 | vastgesteld bouwkundig erfgoed

Gemeenteplein 1 (Hoogstraten)
vrijstaand gemeentehuis met inslag van Hollands getinte neobarok en neo-renaissancestijl, gebouwd in 1910-1927 naar ontwerp van provinciaal bouwmeester J. Taeymans.


ID: 107563 | vastgesteld bouwkundig erfgoed

Gemeenteplein 1 (Hoogstraten)
vrijstaand gemeentehuis met inslag van Hollands getinte neobarok en neo-renaissancestijl, gebouwd in 1910-1927 naar ontwerp van provinciaal bouwmeester J. Taeymans.


ID: 51307 | vastgesteld bouwkundig erfgoed

Gemeenteplein 12 (Hoogstraten)
Dorpswoning van vijf traveeën en één bouwlaag onder zadeldak, opklimmend tot midden 19de eeuw.


ID: 107564 | vastgesteld bouwkundig erfgoed

Gemeenteplein 12 (Hoogstraten)
Dorpswoning van vijf traveeën en één bouwlaag onder zadeldak, opklimmend tot midden 19de eeuw.