Resultaten aanduidingsobjecten

< Ga naar zoekformulier

Resultaten aanduidingsobjecten

149022 resultaten


ID: 108471 | vastgesteld bouwkundig erfgoed

Antwerpsestraat 30-40 (Lier)
Gegroepeerde wederopbouwarchitectuur.


ID: 74296 | vastgesteld bouwkundig erfgoed

Antwerpsestraat 48 (Lier)
Huis van drie traveeën en twee bouwlagen onder zadeldak, mogelijk met oudere kern opklimmend tot eind 17de eeuw.


ID: 108472 | vastgesteld bouwkundig erfgoed

Antwerpsestraat 48 (Lier)
Huis van drie traveeën en twee bouwlagen onder zadeldak, mogelijk met oudere kern opklimmend tot eind 17de eeuw.


ID: 85938 | vastgesteld bouwkundig erfgoed

Antwerpsestraat 49 (Lier)
19de-eeuws rijhuis van drie traveeën en twee bouwlagen onder 20ste-eeuws mansardedak. Bepleisterde lijstgevel voorzien van rechthoekige vensters op arduinen lekdrempels.


ID: 108473 | vastgesteld bouwkundig erfgoed

Antwerpsestraat 49 (Lier)
19de-eeuws rijhuis van drie traveeën en twee bouwlagen onder 20ste-eeuws mansardedak. Bepleisterde lijstgevel voorzien van rechthoekige vensters op arduinen lekdrempels.


ID: 78204 | vastgesteld bouwkundig erfgoed

Antwerpsestraat 53-55 (Lier)
Tweeledige neobarokke topgevels, geordonneerd door pilasters, waarvoor bouwaanvraag van 1917 naar ontwerp van F. Flerackers.


ID: 108474 | vastgesteld bouwkundig erfgoed

Antwerpsestraat 53-55 (Lier)
Tweeledige neobarokke topgevels, geordonneerd door pilasters, waarvoor bouwaanvraag van 1917 naar ontwerp van F. Flerackers.


ID: 86160 | vastgesteld bouwkundig erfgoed

Antwerpsestraat 57 (Lier)
Ruim burgerhuis van vijf traveeën en drie bouwlagen onder zadeldak, naar ontwerp van Cornelius Sol, gedateerd 1915.


ID: 108475 | vastgesteld bouwkundig erfgoed

Antwerpsestraat 57 (Lier)
Ruim burgerhuis van vijf traveeën en drie bouwlagen onder zadeldak, naar ontwerp van Cornelius Sol, gedateerd 1915.


ID: 85707 | vastgesteld bouwkundig erfgoed

Antwerpsestraat 63-65, Kolveniersvest 2-4 (Lier)
Oorspronkelijk complex met drie handelsruimten en café in de hoektravee, waarvoor bouwaanvraag van 1904 naar ontwerp van E. Careels.