Resultaten aanduidingsobjecten

< Ga naar zoekformulier

Resultaten aanduidingsobjecten

181169 resultaten


ID: 68830 | vastgesteld bouwkundig erfgoed

Rijnkaai (Antwerpen)
De elektrische walkraan 330 FA werd in 1938 gebouwd door Demag.


ID: 71439 | vastgesteld bouwkundig erfgoed

Rijnkaai (Antwerpen)
De elektrische walkraan 45 AA werd in 1908 gebouwd door Compagnie International d’Electricité uit Luik.


ID: 72696 | vastgesteld bouwkundig erfgoed

Rijnkaai (Antwerpen)
Hangar 29 is een betonnen schaalconstructie van dertien traveeën, waarbij de buitenmuren met rode baksteen zijn opgevuld, gebouwd in 1964 als autobergplaats en herstelwerkplaats voor machinale houtbewerking.


ID: 75818 | vastgesteld bouwkundig erfgoed

Rijnkaai (Antwerpen)
De elektrische walkraan 184 CD werd in 1926 gebouwd door Cockerill-Babcock.


ID: 78137 | vastgesteld bouwkundig erfgoed

Rijnkaai (Antwerpen)
De elektrische walkraan 290 CO werd in 1931 gebouwd door Kampnagel.


ID: 78963 | vastgesteld bouwkundig erfgoed

Rijnkaai (Antwerpen)
De oorsprong van de havenkraan 296 DE gaat terug tot het eind van de jaren 1920, ze maakte deel uit van een reeks van 48 kranen, gebouwd door de Ateliers métallurgiques de Nivelles.


ID: 85906 | vastgesteld bouwkundig erfgoed

Rijnkaai (Antwerpen)
De elektrische walkraan 223 CK werd in 1928 gebouwd door Würth.


ID: 85957 | vastgesteld bouwkundig erfgoed

Rijnkaai (Antwerpen)
De afdaken 26-27 en 28-29 werden vervangen door moderne constructies in beton en metselwerk, afdaken 26-27 werden begin 21ste eeuw gerenoveerd door Chris Poulissen & Partners.


ID: 90186 | vastgesteld bouwkundig erfgoed

Rijnkaai (Antwerpen)
De elektrische walkraan 176 CC werd in 1926 gebouwd door Figee uit Haarlem.


ID: 103356 | vastgesteld bouwkundig erfgoed

Rijnkaai (Antwerpen)
De afdaken 26-27 en 28-29 werden vervangen door moderne constructies in beton en metselwerk, afdaken 26-27 werden begin 21ste eeuw gerenoveerd door Chris Poulissen & Partners.