Resultaten aanduidingsobjecten

< Ga naar zoekformulier

Resultaten aanduidingsobjecten

84696 resultaten


ID: 107080 | vastgesteld bouwkundig erfgoed

Louis Van Bauwelstraat 4 (Heist-op-den-Berg)
Intact woonstalhuisje met bakstenen lijstgevel van zes traveeën en één bouwlaag onder zadeldak, uit het eerste kwart van de 20ste eeuw.


ID: 107081 | vastgesteld bouwkundig erfgoed

Mechelbaan 1 (Heist-op-den-Berg)
Hoekpand met sterk aangepaste begane grond van 1894, naar ontwerp van J. Caluwaerts.


ID: 107082 | vastgesteld bouwkundig erfgoed

Mechelsesteenweg 22 (Heist-op-den-Berg)
Neogotische pastorie van het Heilig Hart van Jezus, waarvoor bouwaanvraag van 1920.


ID: 107083 | vastgesteld bouwkundig erfgoed

Mechelsesteenweg 30 (Heist-op-den-Berg)
Vrij sober opgevat pand met verhoogde begane grond en eigentijdse strakke vormgeving, waarvoor ontwerp van landhuis, van 1937.


ID: 107084 | vastgesteld bouwkundig erfgoed

Mechelsesteenweg 31 (Heist-op-den-Berg)
Alleenstaande, monumentale villa met ommuurd voortuintje, gebouwd in de periode 1936-1937, naar ontwerp van architect V. Broos.


ID: 107085 | vastgesteld bouwkundig erfgoed

Mechelsesteenweg 55 (Heist-op-den-Berg)
Vrijstaande villa met omhaagd voortuintje en lager aanbouwsel rechts, waarvoor licht afwijkende bouwaanvraag van 1925.


ID: 107086 | vastgesteld bouwkundig erfgoed

Minksbossenstraat 27 (Heist-op-den-Berg)
Volledig aangepast hoevecomplex van 1771. Woning met verankerde en beraapte lijstgevel van vier traveeën en één bouwlaag onder zadeldak.


ID: 107087 | vastgesteld bouwkundig erfgoed

Molenstraat 129-141 (Heist-op-den-Berg)
Min of meer aangepaste eenheidsbebouwing, uit begin 20ste eeuw.


ID: 107088 | vastgesteld bouwkundig erfgoed

Molenstraat 95 (Heist-op-den-Berg)
Kleine rijwoning van twee traveeën en één bouwlaag onder zadeldak, van circa 1929. Typische decoratieve verwerking van witte en groene geglazuurde baksteen.


ID: 107089 | vastgesteld bouwkundig erfgoed

Negenbunders 1-3 (Heist-op-den-Berg)
Bakstenen schoolvleugel met lijstgevel van dertien, meestal per drie gekoppelde traveeën en twee bouwlagen onder schilddak, uit de jaren 1950.