75446 resultaten
ID: 301617 | Bouwkundig element
Kardinaal Mercierlei 60-62 (Antwerpen)
Geheel van twee gekoppelde burgerhuizen in klassiek geïnspireerde eclectische stijl, naar een ontwerp door de architect Charles Wuyts uit 1910.
ID: 301618 | Bouwkundig element
Kardinaal Mercierlei 70 (Antwerpen)
Burgerhuis in eclectische stijl, volgens de bouwaanvraag uit 1909 gebouwd in opdracht van Charles Van de Wouwer.
ID: 301619 | Bouwkundig element
Kardinaal Mercierlei 72 (Antwerpen)
Burgerhuis in eclectische stijl, volgens de bouwaanvraag uit 1909 gebouwd. Tot het bouwprogramma behoorde een koetshuis met paardenstal achteraan op het perceel.
ID: 301620 | Bouwkundig element
Kardinaal Mercierlei 74 (Antwerpen)
Burgerhuis in eclectische stijl gebouwd in opdracht van de heer E. Sasse, naar een ontwerp door de architect Jos. Goeyvaerts uit 1909.
ID: 301621 | Bouwkundig element
Kardinaal Mercierlei 76-78 (Antwerpen)
Twee burgerhuizen in klassiek geïnspireerde eclectische stijl, voor eigen rekening gebouwd door de aannemer Henri Van Haevermaet, naar ontwerpen door de architect Frans Mijlemans uit 1909.
ID: 301622 | Bouwkundig element
Kardinaal Mercierlei 80 (Antwerpen)
Burgerhuis in neorégencestijl gebouwd in opdracht van de heer Fr. Bonzon, naar een ontwerp door de architect Eugène Geefs uit 1910.
ID: 301623 | Bouwkundig element
Kardinaal Mercierlei 82 (Antwerpen)
Burgerhuis in sobere beaux-artsstijl, voor eigen rekening gebouwd door de architect Adolphe Van Coppernolle naar een ontwerp uit 1909.
ID: 301624 | Bouwkundig element
Kardinaal Mercierlei 84 (Antwerpen)
Burgerhuis in gematigde art-nouveaustijl gebouwd in opdracht van de heer Cattoor, bureeloverste van het Loodswezen, naar een ontwerp door Louis Hendrikx uit 1909.
ID: 301625 | Bouwkundig element
Kardinaal Mercierlei 86 (Antwerpen)
Burgerhuis in gematigde art-nouveaustijl, gebouwd in opdracht van Karel Dom, naar een ontwerp door de architect Gustave Fierens uit 1909.
ID: 301626 | Bouwkundig element
Kardinaal Mercierlei 88 (Antwerpen)
Burgerhuis in eclectische stijl in opdracht van E. Van Der Geten, naar een ontwerp door Louis Hendrikx uit eind 1909, opgetrokken in 1910.