64126 resultaten
ID: 51901 | Bouwkundig element

Sint-Jorisstraat 26 (Izegem)
Half vrijstaande woning van 1934, naar ontwerp van Joseph De Bruycker (Roeselare); drie bouwlagen onder plat dak.
ID: 51902 | Bouwkundig element

Sint-Jorisstraat 32 (Izegem)
Bel-etagewoning met souterrain onder plat dak, naar ontwerp van W. Geldolf (Izegem), van 1937.
ID: 51897 | Bouwkundig element

Sint-Jorisstraat 9 (Izegem)
Kleurrijke art-decogetinte woning van 1936, naar ontwerp van A. Spriet (Izegem). Onderkelderd enkelhuis van één brede venstertravee en één smalle deurtravee; drie bouwlagen onder plat dak; overkragende kroonlijst.
ID: 51903 | Bouwkundig element

Sint-Pietersstraat 1 (Izegem)
Winkelpand uit de tweede helft van de 19de eeuw.
ID: 51906 | Bouwkundig element

Sint-Pietersstraat 10 (Izegem)
Voormalig winkel-woonhuis van 1880; vijf + één + twee traveeën en twee bouwlagen onder afgewolfd zadeldak; latere uitbreiding van twee traveeën links, zie bouwnaad.
ID: 51907 | Bouwkundig element

Sint-Pietersstraat 14 (Izegem)
Winkelpand met volgens bouwplan vernieuwd gevelparement van 1908. Dubbelhuis van drie traveeën en twee bouwlagen onder geknikt zadeldak.
ID: 51904 | Bouwkundig element

Sint-Pietersstraat 3 (Izegem)
Voormalig winkelpand met vernieuwd parement van 1914. Dubbelhuis van drie traveeën en twee bouwlagen onder pannen zadeldak.
ID: 51911 | Bouwkundig element

Sint-Tillostraat 10 (Izegem)
Winkelpand met gevelsteen waarin opschrift g z j c/ 1881/ a v j; drie traveeën en twee bouwlagen onder pannen zadeldak.
ID: 51909 | Bouwkundig element

Sint-Tillostraat 2 (Izegem)
Voormalige beenhouwerij en woonhuis, zie bouwplan van 1904; neo-traditionele en regionale reminiscenties zie trap- en schoudergevels en decoratieve behandeling van het parement en de muuropeningen. Hoekpand van vijf + twee traveeën waartussen afgeschuinde hoektravee en twee bouwlagen onder schilddak.
ID: 51910 | Bouwkundig element

Sint-Tillostraat 9 (Izegem)
Burgerwoning uit het vierde kwart van de 19de eeuw, volgens bouwplan aangepast in 1930. Enkelhuis van drie traveeën en twee en halve bouwlaag onder zadeldak.