5058 resultaten
ID: 31121 | Bouwkundig element

Komstraat 21 (Poperinge)
Enkelhuis van drie traveeën en één bouwlaag onder gebogen zadeldak (nok parallel aan de straat, Vlaamse pannen) met overstekende dakrand op houten modillons, uit het eerste kwart van de 20ste eeuw.
ID: 31298 | Bouwkundig element

Krombekeplein 12 (Poperinge)
Rijhuis van vier traveeën en één bouwlaag onder een gebogen zadeldak (nok parallel aan de straat, mechanische pannen), uit het derde kwart van de 18de eeuw.
ID: 31143 | Bouwkundig element

Krombekestraat 44-48 (Poperinge)
Lage dorpswoning met schrijnwerkerij links, onder een geknikt zadeldak met Vlaamse pannen. Een jaarsteen 1906 met bijkomende initialen V.G. bevindt zich boven de deur. Links daarnaast bevindt zich een pand oorspronkelijk in aansluitende bouwtrant, te zien aan de behouden bedaking.
ID: 31363 | Bouwkundig element

Lokerseweg 4-6 (Poperinge)
Op de hoek bij de Zevokotestraat gelegen eenheidsbebouwing van drie lage breedhuizen volgens spiegelbeeldschema uit de jaren 1920.
ID: 31324 | Bouwkundig element

Obterrestraat 19 (Poperinge)
Dorpswoning uit de 19de eeuw. Laag dubbelhuis van een koetspoorttravee links + woongedeelte van vijf traveeën onder een mansardedak met vier houten dakkapellen
ID: 31168 | Bouwkundig element

Onze-Lieve-Vrouwekruisstraat 25 (Poperinge)
Breedhuis van drie traveeën + een achteruitspringende travee en één bouwlaag onder geknikt zadeldak met Vlaamse pannen, uit de eerste helft van de 19de eeuw.
ID: 31191 | Bouwkundig element

Priesterstraat 7 (Poperinge)
Dubbelhuis van drie traveeën en één bouwlaag onder zadeldak met mechanische pannen, uit de 19de eeuw.
ID: 31214 | Bouwkundig element

Sint-Janskruisstraat 1 (Poperinge)
Dubbelhuis van drie traveeën en twee bouwlagen onder zadeldak, uit de eerste helft van de 19de eeuw.
ID: 31215 | Bouwkundig element

Sint-Janskruisstraat 9 (Poperinge)
Enkelhuis van vier traveeën en één bouwlaag onder zadeldak met Vlaamse pannen, uit de 19de eeuw.
ID: 31512 | Bouwkundig element

Vijfhoekstraat 18 (Poperinge)
Breedhuis van vijf traveeën en één bouwlaag onder een lichtgebogen zadeldak, uit 1799.