93316 resultaten
ID: 73369 | Bouwkundig element

Hepperstraat 5 (Maaseik)
Breedhuis van twee traveeën en drie bouwlagen onder steil zadeldak, uit de tweede helft van de 17de of eerste helft 18de eeuw, doch huidige voorgevelordonnantie uit de 19de eeuw.
ID: 73370 | Bouwkundig element

Hepperstraat 6, Vullerstraat 2 (Maaseik)
Enkelhuis van drie traveeën en drie bouwlagen onder zadeldak, met kern uit de tweede helft van de 17de eeuw doch huidige gevelordonnantie uit de tweede helft van de 19de eeuw.
ID: 73371 | Bouwkundig element

Vullerstraat 1B (Maaseik)
Imposant herenhuis in late Maasstijl, Breedhuis van vier traveeën en drie bouwlagen onder zeer steil wolfsdak. Kalkstenen gevelsteen met barok rankwerk.
ID: 73372 | Bouwkundig element

Hepperstraat 13 (Maaseik)
Voor het eerst vermeld in 1683. Rijhuis met volledig aangepaste gevel doch oude kern uit de tweede helft van de 17de eeuw.
ID: 73373 | Bouwkundig element

Hepperstraat 15 (Maaseik)
Rijhuis met sterk gewijzigde gevel doch oude kern uit de tweede helft van de 17de of de eerste helft van de 18de eeuw.
ID: 73374 | Bouwkundig element

Hepperstraat 18 (Maaseik)
Breedhuis van vier traveeën en twee en een halve bouwlaag onder zadeldak, met huidig uitzicht uit de tweede helft van de 19de eeuw doch oude kern uit de tweede helft van de 17de of eerste helft van de 18de eeuw.
ID: 73375 | Bouwkundig element

Hepperstraat 23 (Maaseik)
Alleenstaand enkelhuis. Diephuis van drie traveeën en twee bouwlagen onder schilddak met dakkapel, uit de tweede helft van de 19de eeuw.
ID: 73376 | Bouwkundig element

Hertstraat 10 (Maaseik)
Breedhuis van het dubbelhuistype, van 1811. Het was waarschijnlijk het woonhuis van een stadshoeve.
ID: 73377 | Bouwkundig element

Hertstraat 15 (Maaseik)
Merkwaardig breedhuis, thans garage/opslagplaats. Mogelijk dateert het gebouw uit de tweede helft van de 17de of de eerste helft van de 18de eeuw.
ID: 73378 | Bouwkundig element

Hertstraat 18 (Maaseik)
Pakhuis; mogelijk opslagruimte van een voormalige stadshoeve. Bakstenen gebouw van drie traveeën en drie bouwlagen onder zadeldak, uit de tweede helft van de 19de eeuw.