93316 resultaten
ID: 206666 | Bouwkundig element

Wandelingstraat 5-7, 5C (Leuven)
Bel-etagewoningen met lijstgevels in art-decostijl, gebouwd in 1929 naar ontwerp van E. Mispelter.
ID: 206667 | Bouwkundig element

Wandelingstraat 6 (Leuven)
Handelspand van twee traveeën en drie bouwlagen, lijstgevel met hardstenen winkelpui en gevelbrede erker in de tweede bouwlaag, uit 1928 naar de plannen van E. Mispelter.
ID: 206668 | Bouwkundig element

Wandelingstraat 10, 10A (Leuven)
Complex van drie traveeën en drie bouwlagen onder zadeldak, met lijstgevel gekenmerkt door hoger opgetrokken middenrisaliet, gebouwd in 1927 en met één bouwlaag verhoogd in 1935.
ID: 206669 | Bouwkundig element

Weidestraat 9 (Leuven)
Kleine stadswoning van twee bouwlagen opgetrokken in donkerrode baksteen en blauwe hardsteen afgewisseld met witgeschilderde muurstroken, sobere modernistische vormgeving, vergund in 1935.
ID: 206671 | Bouwkundig element

Zeelstraat 1 (Leuven)
Neoclassicistisch handelspand met winkel en koffiehuis, twee bouwlagen onder mansardedak, in 1922 naar de plannen van G. Sterckx gebouwd.
ID: 206672 | Bouwkundig element

Zeelstraat 2 (Leuven)
Handelspand met klokgevel, opgetrokken in ruw gekapte zandkalksteen en blauwe hardsteen, gebouwd in 1921 naar ontwerp van de gebroeders Vanderstraeten.
ID: 206673 | Bouwkundig element

Zeelstraat 4 (Leuven)
Handelspand van twee traveeën en drie bouwlagen onder mansardedak, gebouwd in 1921 naar ontwerp van A. Mommaels.
ID: 206674 | Bouwkundig element

Zeelstraat 6 (Leuven)
Breedhuis in baksteen en similisteen, handelspand van één travee en drie bouwlagen onder mansardedak, opgetrokken in 1920 naar ontwerp van architect Goethals.
ID: 206675 | Bouwkundig element

Zeelstraat 10 (Leuven)
Breedhuis van twee traveeën en drie bouwlagen onder zadeldak, samen met het aanpalende pand opgetrokken in 1920 volgens de plannen van A. Stevens.
ID: 206676 | Bouwkundig element

Zeelstraat 8 (Leuven)
Breedhuis met één travee en drie bouwlagen onder een zadeldak, samen met het aanpalende pand opgetrokken in 1920 volgens de plannen van A. Stevens.